tirsdag 9. februar 2010

Curriculum Vitae_1985 - 2010


F.o.m 2006 jobbet jeg som frilans bla. annet med logoutvikling og annet materiell for Zen Resort Spa, et nytt hotell på Rømskog. oppdragsgivere: Lisbeth Pettersen og Tone Bergesen.

Jobbet også med Life Travel brosjyrene. 

I 2007/08 drev jeg et kontorfelleskap fra et lokale i Fredensborgveien 27. Jobbet for bl. a. Maison Interiør, Mat og vin og Tique som frilanser.Jobbet også med Life Travel brosjyrene + materiell til Zen Spa resort. 
Laget diverse cd booklet´er for bl.a. Øyonn Groven Myhren + andre via Etnisk Musikkforbund.

I en 3 måneders periode jobbet jeg og en pedagog med 4. klassinger på Rommen skole. Hun var førskolelærer og jeg var formingslærer.

I 2009 laget jeg 7 bøker for Kari Gjæver Pedersen om Erkeenglene Mikael, Rafael, Gabriel, Zadkiel, Jofiel, Kamuel og Uriel. Her både illustrerte jeg og gjorde lay-outen på samtlige bøker.

I 2009 bestemte jeg meg for å gjøre noe meningsfyllt ved siden av å illustrere og designe.
Jeg har vært med på å starte en friluftsbarnehage som heter Skomakergate Friluftsbarnehage.
Vi er to avdelinger med 36 barn totalt. Alle blir hentet med buss 3 ganger i uken, og kjørt ut til gården vår som heter Maurtu.
Her har vi lamaer, hester, kaniner, gjess og drivhus.
Jeg har vært med på å tilrettelegge alt fra interiør + alle andre detaljer som får en barnehage til å fungere. En prosess med mange spennende utfordringer.
Vi kommer også til å få flere dyr til våren.
Her føler jeg at jeg får utfoldet meg på mange plan.
Parallellt med jobben har jeg også utstillinger, og det neste prosjektet blir i Frankrike i Cap d´Ail, 16. april 2010, på Hotel Normandy.

Følg med...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar