søndag 6. januar 2013

Laszka´s Tegnekurs 2013

Add caption



Hei alle sammen!

Godt nyttår!

Bare en liten info om kurset.
På bare noen dager har 3 stykker meldt av barna sine.

Det er viktig at alle er 100% i forhold til påmelding.
Det går mye planlegging med.

Jeg overtar lokalene f.o.m. 15 januar, og kursene er min jobb og inntektskilde. 
Jeg er avhengig av å ha fulle kurs.

Jeg har fått flere henvendelser om plass før jul, men har måttet si nei, da kursene desverre var fulle.
Det var meningen at de skulle starte torsdag 10. januar, men pga tragiske omstendigheter ble de utsatt til
15., 16. og 17. januar.

Jeg kommer i fremtiden til å være strengere og påmeldingen vil være bindene. 
Dette pga begrenset antall plasser.
Det vil da trekkes et depositum på 500,- av summen.
Håper dette er forståelig.

Hilsen Eva Christin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar